Wednesday, June 24, 2009

A friday afternoon flashback

I saw the blue box when I went food shopping last week.
Kraft Macaroni and Cheese.


And all of a sudden I was there. At Vanou's house, after volleyball practice on a friday afternoon, about to watch a movie...Speed or Clueless probably... Most times, we'd have tomato sandwiches. Some other times, we made really amazing nachos. But once in a while, we'd have mac and cheese. Oh yeah. That was literally the last time I had it. About 12 years ago.

The box found its way into my shopping cart.

And I had a lunch full of memories.

4 Comments:

Blogger vanou said...

if you want i can send you care packages some time!

Oh and you totally have to teach me how to nit.

10:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gee.
I remember having those myself. In Toronto. in the early 70s when I was alone and a bachelor...

I have not had the mac & cheese for.... oh well, longer than 12 years anyway!!

pappidou XX

1:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

VIOLENCES+VOL :
Ceci est une tentative de gros scandale public parce que ça calme pas mal les gros connards en attendant de trouver enfin un avocat qui réglera ce problème de non respect de mes droits les plus élémentaires et je le conseille à chacun qui peut avoir des ennuis avec ce gros connard de sarkozy ou sa clique de clowns de flics minables : je suis donc en train de régler un petit problème du genre détail avec cette grosse tache de si peu président de la république Française, en lui envoyant un avocat pour mises sous surveillance illégales, lynchage numérique inspiré de bonnes vieilles méthodes qui ne déplairaient pas au ku klux klan, lynchage qui n'a mobilisé personne sur le web ou dans la presse et plagiat, par une grosse pouffe, vulgaire et ridicule et qui passe à la télé, de mes petits textes web.

Quant a sarkozy, s'il n'aime pas le web, et s'il n'aime pas la rue qui sait, la preuve, très bien se défendre, qu'il la quitte !

5:32 AM  
Blogger johanne said...

oui il y a des saveurs qui nous replongent dans le passe completement...comme les petites madeleines de proust...

4:04 PM  

Post a Comment

<< Home